Také bojujete s tím, že na vaše stránky chodí málo kvalifikovaných návštěvníků? Zbytečně utrácíte za reklamy, přes které si stejně nikdo nic nekoupí. Co kdyby existoval způsob, jak získat laserově zaměřené návštěvníky a navíc úplně ZDARMA?

V tomto článku vám představí Rocky Ullah, unikátní metodu, kterou on sám nazývá „Ledoborec“.

Rocky je specialista na získávání nových zákazníků prostřednictvím videí na YouTube a je také zodpovědný za projekt Freak Athletics, který učí zapálené sportovce, jak se zlepšit v basketballu.

Takže necháme Rockyho, aby nám tuto metodu představil.

Rocky Ullah:
„Systém, který vám dnes ukážu (metoda „Ledoborec“) proměňuje diváky na YouTube v naše ZÁKAZNÍKY a vytváří stálý proud uživatelů, jenž se stávají dalšími zákazníky“.

Pravdou je, že tato metoda může být použita na jakékoli platformě, kde se vytváří hodnotný obsah – včetně blogů.

Tento systém rozděluje potencionální zákazníky podle zájmů, a tím vám umožňuje vytvořit nabídku šitou na míru jednotlivým uživatelům, které získáte z YouTube apod.

A všichni víme, že SPECIFIČNOST a ZAMĚŘENOST prodávají.

Pojďme se podívat na „Ledoborce…“

Náš starý přístup před „Ledoborcem“ bylo poslat každého, kdo se díval na naše videa na YouTube, na tu stejnou vstupní stránku.

Provozujeme online projekt zabývající se trénováním basketbalu, takže jsme všechny sledující našich videí přesměřovali na stránku “Trénink pro zlepšení se v basketbalu – ZDARMA” tím, že jsme na nahraná videa umístili poznámku s odkazem.

1

Mysleli jsme, že je to přesně, co uživatelé chtějí, ale spoustu uživatelů to neoslovilo a tím se i snižovali naše tržby.:-(

Vstupní stránka měla úspěšnost konverze 43% (43% lidí, co klikli na poznámku ve videu se nakonec přihlásili k odběru e-mailů)

Toto je vzhled vstupní stránky…

2

Postupem času jsem se naučil, jak důležitá je SPECIFIČNOST cílové stránky pro jednotlivé uživatele. Čím specifičtější obsah, tím větší procento uživatelů se stane zákazníky.

Jinak řečeno, uživatelé, které jsme získali z YouTube, se možná zajímali o basketbal, ale to nutně nemuselo znamenat, že by se z nich stali zákazníci, kteří generují tržby.

Aplikoval jsem tuto teorii na naše YouTube videa.

Rozhodli jsme se vytvořit specifickou cílovou stránku a magnet na kontakty pro každé z našich Klíčových slov nebo specifický zájem v rámci našeho působiště(YouTube).

  • Skok do výšky
  • Práce s míčem
  • Střílení na koš

Místo abychom poslali sledující všech našich videí na tu samou vstupní stránku, vytvořili jsme stránky podle zájmu uživatelů:

Tuto stránku jsme například vytvořili pro ty, kteří se chtěli zlepšit ve skoku… 3

Tuto pro ty co se zajímali o práci s míčem…
4

A nakonec tuto pro uživatele, kteří se zajímali o střílení na koš…
5

Posíláním uživatelů na rozdílné vstupní stránky podle jejich specifických zájmů jsme jim poskytli nabídku, ke které mají mnohem blíž.

Dobrá věc na YouTube a jeho funkci poznámky je, že můžete odkázat na jakoukoli stránku na vašem webu, tudíž pro různá videa můžete vymyslet poznámky s odkazy na různé cílové stránky.

Všechna naše videa na YouTube zabývající se střelbou odkazují na trénink zaměřený na střelbu, který je na našem webu zdarma. Další videa týkající se skoku do výšky zase odkazují na stránku, která pomáhá divákům zlepšit se ve skoku.

Zaznamenali jsme 30% nárůst návštěvnosti našeho webu díky všem cílovým stránkám.

A následně také více než 30% nárůst v našich tržbách.

Skvělé.:-))))

To ale není celý potenciál metody „Ledoborec“.

Když se věci stanou šílenými….

Když „Ledoborec“ spatřil světlo světa, tak jsme si uvědomili, že ten samý koncept může být použit i na automatické sekvence emailů.

Ačkoli jsme vyspecifikovali naše vstupní stránky a zvýšili tím počet potencionálních zákazníků, všechny jsme směřovali k tomu stejnému produktu, pouze specifickými lákadly pro každého.

To ústilo v jistý propad počtu zákazníků a ztrátu spousty uživatelů, kteří se původně přihlásili k odběru pouze tréninků “střílení/práce s míčem/triků“ zdarma.

Takže jsme na týden pozastavili naši činnost a dali jsme se do práce na vytváření tréninků zdarma, které budou sloužit jako nové magnety na kontakty. Také jsme se vrhli na vytváření SmartKampaní a „likvidačních nabídek“ (nabídka produktu o velmi nízké ceně, která vede zákazníka ke koupi hlavního produktu) založené 100% na klíčových slovech z jednotlivých YouTube videí.

Ve chvíli, když zákazníkovi nabídnete dárek zdarma, který je:

  • hodnotný
  • lehce pochopitelný
  • inspirující
  • týkající se jejich zájmu

 OKAMŽITĚ zvyšujete zájem zákazníka a prohlubujete jeho důvěru.

Takto jsme nastavili naše prodejní cesty :
7

Jak si můžete všimnout, každá počáteční vstupní stránka se týká jiného magnetu a vede k nákupu jiného produktu.

Rozdělujeme uživatele podle jejich zájmu a předkládáme jim nabídky, které se týkají tématu, které si oni sami zvolili.

Toto, milí přátelé, je metoda YouTube marketingový „Ledoborec“!

Můžete také rozšířit nabídku produktů, podle nejvíce hledaných klíčových slov, které uživatelé vyhledávají na Youtube nebo na Google a použít automatickou sekvenci emailů „Zisk – Logika – Ztráta“.

Tady je například ukázka, jak vypadá závěr našeho prvního e-mailu poté, co se uživatel YouTube přihlásí k odběru pro něj zajímavého obsahu zdarma.

P.S. Tady je odkaz na trénink zdarma, pro případ že jste ho ztratili 
ODKAZ na trénink ZDARMA:

ALE…

Pokud to s hraním myslíte vážně, měli byste uvažovat o 12-týdenním tréninkovém systému, který posune Vaší hru na další úroveň..

V tom případě musíte omrknout tento produkt!!

 Jedná se o nejpopulárnější tréninkový systém basketbalu na světě.

Trénink zdarma je skvělý, ale nejedná se o kompletní systém.

Tento produkt vám dává 12- týdenní systém, který zaručí, že se každý týden zlepšíte…

Po představení se v tomto uvítacím e-mailu snažíme navést odběratele na stránku, kde si může zakoupit placený program.

Pojďme si tedy celou strategii shrnout…

  • Uživatel YouTube hledá videa a zadá klíčové slovo “jak střílet na koš“
  • Zhlédne naše video a klikne na poznámku odkazující na náš “magnet na kontakty“
  • Přihlásí se k odběru tréninků zdarma a je zařazen do skupiny odběratelů zajímajících se o střílení na koš
  • Pošleme mu nabídku na naši likvidační nabídku, která ho za pár dolarů naučí ještě lépe střílet na koš
  • Poté co si koupí, mu pošleme e-mail s nabídkou na náš hlavní produkt

Vidíte sílu „ledoborce“?

Nabídky a e-maily jsou 100% přizpůsobeny zájmům zákazníka. A to ve výsledku znamená nárůst tržeb.

Implementujte tuto metodu a uvidíte nárůsty v následujících oblastech:

  • Otevření e-mailů
  • Proklik e-mailů
  • Návštěvnost prodejní stránky produktu
  • Prodeje
  • Tržby

Metodu „Ledoborec“ si samozřejmě můžete plně přizpůsobit vašim potřebám.

Je jedno, jestli prodáváte online nebo fyzické produkty nebo jestli poskytujete služby!

Co hlavního si z tohoto článku můžeme odnést je, že YouTube se dá použít jako platforma k propagaci obsahu a produktů, a že může být dobrým zdrojem potencionálních zákazníků.
A to vše ZDARMA.

Zdroj : http://www.digitalmarketer.com/increased-sales-funnel/